Lyrics
I'm hurting, baby, I'm broken down
I need your loving, loving, I need it now
When I'm without you, I'm something weak
You got me begging, begging, I'm on my knees, yeah (hey)

I don't wanna be needing your love (hey)
I just wanna be deep in your love (hey)
And it's killing me when you're away
Ooh, baby
'Cause I really don't care where you are (hey)
I just wanna be there where you are (hey)
And I gotta get one little taste

Your sugar
Yes, please
Won't you come and put it down on me??
I'm right here, 'cause I need
Little love, a little sympathy
Yeah, you show me good loving, make it alright
Need a little sweetness in my life
Your sugar
Yes, please
Won't you come and put it down on me? (Ay)

My broken pieces, you pick them up
Don't leave me hanging, hanging
Come give me some
When I'm without ya, I'm so insecure
You are the one thing
The one thing, I'm living for (hey)

I don't wanna be needing your love (hey)
I just wanna be deep in your love (hey)
And it's killing me when you're away
Ooh, baby (baby)
'Cause I really don't care where you are (hey)
I just wanna be there where you are
And I gotta get one little taste

Your sugar
Yes, please
Won't you come and put it down on me??
I'm right here, 'cause I need
Little love, a little sympathy
Yeah, you show me good loving, make it alright
Need a little sweetness in my life
Your sugar (your sugar)
Yes, please (yes please)
Won't you come and put it down on me?

Yeah
I want that red velvet
I want that sugar sweet
Don't let nobody touch it unless that somebody's me
I gotta be a man
There ain't no other way
'Cause girl you're hotter than a Southern California day
I don't wanna play no games
You don't gotta be afraid
Don't give all that shy shit
No make up on, that's my

Sugar
Yes, please (please)
Won't you come and put it down on me? (Down on me)
I'm right here (right here)
'Cause I need ('cause I need)
Little love, a little sympathy (so baby)
Yeah, you show me good loving
Make it alright
Need a little sweetness in my life (yeah)
Your sugar (sugar)
Yes, please (yes, please)
Won't you come and put it down on me? (Down on me)

Your sugar
Yes, please (woo)
Won't you come and put it down on me? (Down on me)
I'm right here (right here)
'Cause I need ('cause I need)
Little love, a little sympathy
Yeah, you show me good loving
Make it alright
Need a little sweetness in my life
Your sugar (your sugar)
Yes, please (yes, please)
Won't you come and put it down on me?

Down on me, down on me
Ooh

Copyright: Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd., BMG Rights Management, DistroKid
Writer(s): Adam Levine, Jacob Hindlin, Joshua Coleman, Lukasz Gottwald, Mike Posner, Pedro Canale, Henry Walter




Videos
Close
Maroon 5 - Sugar (Official Music Video)
Maroon 5 - Sugar (lyrics)
Maroon 5 - Sugar (Lyrics)
Sugar
Sugar - Maroon 5 (Lyrics)
Maroon 5 - Sugar (Lyrics)
Maroon 5 surprise a teen for the party of the year!
Download SoundHound
The only App that can give you results through singing and humming search!
You can sing any song from this artist to help SoundHound users find it!